Nawigacja:  Obsługa okien > Apteki > Okresy rozliczeniowe > Otwarcie zamkniętego okresu rozliczeniowego >

Wnioski o otwarcie zamkniętego okresu rozliczeniowego

Previous pageReturn to chapter overviewNext page

Po kliknięciu w link Wnioski o otwarcie zamkniętego okresu rozliczeniowego operator zostaje przeniesiony do nowego okna.

 

clip0204

 

W sekcji Okres w polu Uzasadnienie, należy wpisać treść uzasadnienia a następnie za pomoca przycisku Dodaj wniosek o otwarcie zamkniętego okresu rozliczeniowego, wniosek zostaje przekazany do OW w celu jego oceny.

 

Poniżej sekcji Okres, znajduje się lista złożonych wniosków, jeśli zostały takie już wcześniej wysłane wraz z ich oceną oraz ewentualnym komentarzem OW NFZ.

 

clip0550

 

Każda pozycja składa się z:

Id wniosku - unikalny numer wniosku o otwarcie zamkniętego okresu rozliczeniowego,

Status - status w jakim w danej chwili znajduje się wniosek. Może przyjmować następujące wartości: Zarejestrowano, Przekazano, Zakończono. Data wyświetlana przy statusie to data ostatniej akcji jaka miała miejsce na wniosku,

Uzasadnienie -  treść uzasadnienia, które wpisuje osoba wprowadzająca wniosek,

Ocena OW NFZ - ocena wniosku przez operatora w OW NFZ. Może przyjmować następujące wartości: W trakcie rejestracji, Przekazany, Oceniany, Zakończony, Anulowany, Utworzony przez OW,

Zgoda - termin w którym apteka może składać korektę, daty od-do,

Komentarz - komentarz, który jest widoczny jeśli taki zostanie zamieszczony przez operatora po stronie OW.

 

 

Postępowanie w przypadku otwierania okresu rozliczeniowego.

 

1. Wniosek o otwarcie okresu rozliczeniowego można stworzyć, gdy zostanie zatwierdzony szablon.

2. Jeśli została otwarta korekta, to nie można przekazać eZestawienie do OW dopóki do poprzedniej korekty nie zostanie przekazane eZestawienie lub nie zostanie wprowadzone     zestawienie papierowe.

3. Jeśli została otwarta korekta to OW nie może odrzucić zestawienia przekazanego do poprzedniej korekty (walidacja wprowadzona od 14.04.2020)