Nawigacja:  Najczęściej zadawane pytania >

Jak przenieść zatrudnienie do innej komórki (nawet w obrębie tego samego produktu)?

Previous pageReturn to chapter overviewNext page

Portal Świadczeniodawcy/Personel świadczeniodawcy

Pierwszą czynnością jest złożenie wniosku o usunięcie zatrudnienia personelu z pojedynczej komórki (14 - wniosek zmiany danych personelu w komórce, w statusie U - usunięcie danych). Następnie przekazujemy zatwierdzony wniosek do oddziału NFZ i postępujemy wg poniższego schematu.

1.Składamy nowy wniosek: 11 - wniosek zatrudnienia personelu w komórce

2.Przyciskamy Zatwierdź zmiany

3.Przechodzimy do sekcji Grupy zawodowe/Specjalności

4.Dodajemy komórkę dla nowej lokalizacji, właściwej grupy zawodowej i specjalności

5.Potwierdzamy wszystko przyciskiem Zatwierdź zmiany

6.Wprowadzamy harmonogram

7.Ponownie zatwierdzamy zmiany i przyciskiem Przekaż do OW NFZ przesyłamy zmiany do oddziału.